2012. február 24., péntek

TAG - Te mit választanál?

Sziasztok,

Engem is utolért ez a tag ami igen szimpatikus kis kérdéssor ezért új “sorozatot” is kezdek és ezentúl az ilyen tagekre adott válaszaimat is olvashatjátok majd tőlem!
Nyugodtan kopizzátok ki Ti is a kérdéseket és posztoljátok ki a blogotokban a válaszaitokat, nagyon kíváncsi vagyok rájuk!


Akkor lássuk:


Porpúder vagy kompakt púder? 
Inkább porpúder, kevesebb benne az “extra anyag” pl ragasztó stb és ezt is lehet nagyon lájtosan alkalmazni. 

Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)? 
Krémes szemcerka (eye kohl) a favorit nálam mert jó szemhéjalapnak, jó magában esetleg kis szemhéjpúderrel fixálva linerként, vagy füstös szem is egy db jó ceruzával bármikor elkészíthető kb 2 perc alatt.


Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza? 
Szemöldökceruza, abból is a csavarós MAC Spiked szinben.


Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Sorosnak a fele a külső sarokba.

Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Utána. Bár én is láttam még nagy sminkmesterektől is az “előtte” verziót. Tecnika illetve gyakorlat kérdése szerintem.


Primer vagy sminkfixáló? 
Primer, hiszen primer lehet akár a hidratálókrémünk is! Sminkfixáló: szintén szeretem, a MAC Fix+-t használom, nem csak fixálónak jó de remekül felfrissíti a sminktelen arcbőrt is!

Alapozó vagy BB krém?
Még mindig az alapozó mellett vagyok, ugyanis még nem találtam meg a tökéletes BB krémet, bár van egy kedvencem de még mindig nem ér a kedvenc alapozóm nyomába (Chanel VitaLumiere Aqua)


Szájfény vagy rúzs? 

Rúzs. A rúzsoknak 1-2 éve ismét reneszánsza van, semmi sem szebb, mint egy szép rúzskompakt egy szép kis tükörrel J Én azt vallom, legyen egy jó nude rúzsunk, egy kis kényeztetés mindenkinek kijár, nemigaz?


Pigment vagy préselt szemhéjpúder? 
Pigment, leginkább MAC Mixing Mediummal  nedvesített ecsettel, ez a trükköm. Imádom aranyszínű pigmenttel sminkkelni magam, a MM-mal szinte folyékony arannyá változik!

Avon vagy Oriflame? 
Mexikóban az Avon rémes, nincs egy db tusfürdő sem a katalógusban, sminkből sem jó a választék, Magyarországon jobban szerettem az Avont, de itt Mexikóban az Oriflame talán egy picit jobb.


Transzparens púder vagy színezett? 
Transzparens púder, a MAC-től. Vagy Blot púder ami 3 színben kapható szintén a MAC-től, ez egy nagyon gyengén pigmentált kőpúder ami arra szolgál hogy lemattítsuk az arcbőrt, a sminkesek nagyon szeretik mert nem képez vastag rétegeket a bőrön ezért nagyon jó pl shootingokra is, emellett meleg szívvel ajánlom annak, aki az átlátszó fixáló púdereket nem kedveli.


Színes smink vagy natúr smink? 
Én fordítva vagyok mint általában a nagy átlag: hétköznapra szeretem a színes ugyanakkor egyszerűbb sminkeket de mindig legalább 2 színt használok. Natúr sminket állásinterjúra, suliba használnék, illetve elegáns alkalmakra mint mondjuk egy fogadás, esetleg esküvő, ahol nem szeretném elnyomni a menyasszonyt. Menyasszonyi sminkben egyébként is jobban kedvelem a natúr kéréseket, de tetszik a másik, extrém véglet is

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható? 
Lemosható, otthon készíthető házi arc-, és testpakolásokat szeretek alkalmazni magamon, és ezeket ajánlom másoknak is, igy elkerülhetitek a tartósítószereket és színezékeket a bőrön, amelyekből amúgy is állati sokat kenünk magunkra akaratlanul is.


Bronzosító vagy pirosító? 
Kezdtem megszeretni a bronzosítót az utóbbi időben. Nagyon fehér a bőröm, de rájöttem melyik termékekkel nem nézek ki mesterkéltnek, és persze az ecsethasználaton is sok múlik. Tehát most éppen bronzosító.


Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés? 
Egyik sem. A hajam elég egyenes, de nagyon vékony is, így nem gyötröm és teszem ki különféle hőhatásoknak még hővédővel sem. Nagyon néha kicsit hullámosítom hajkiegyenesítővel :)

Matt vagy csillogó? 

Inkább úgy mondom hogy fényes. A szoftos fényű, vagy metálos színeket nagyon kedvelem. Persze ez is emberfüggő, hatalmas, esetleg “kiálló” szemekre kimondottan előnyösebb a matt színezés pl.


Hosszú pillák vagy dús pillák? 
Dús pillák.


Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk? 
Élénk színű körömlakk, lila, türkiz, fogkrémzöld, élénk szürke, ezeket szeretem.


Hajmosás este vagy hajmosás reggel? 
Este szoktam hajat mosni ha hétközbenről van szó, és reggel, ha hétvégén.


Dm vagy Rossmann? 
Mindkettőt kedvelem, mindkettőbe más termékcsaládért megyek.

Csillámpor vagy strasszkő? 
Csillámpor, pl. Make Up For Ever star powder, awwww!!!


Borotva vagy gyanta? 
Borotva.


Műköröm vagy lakkozás? 
Szerettem a műkörmeimet de a babavárás miatt leszedettem (nekem mindig epitett porcelan volt). Egyebként szuperjó volt, régebbi videóimban láthatjátok is. Az egyetlen zavaró tényező hogy minden hónapban menni kell töltetni stb. és nem mindíg volt pont “azon” a hétvégén időm menni amikor már nagyon le volt nőve, az meg nagyon idegesített..

Rövid vagy hosszú haj? 
Hosszú haj, de az én hajam egészségesebbnek néz ki félhosszúan.


Élénk színű rúzs vagy nude rúzs? 
Nude rúzs, egy rakat van már különböző márkákból, állandóan nude rúzsokat veszek mostanában…



Kíváncsi vagyok a Ti válaszaitokra is, írjatok meg, vagy küldjétek el a linket itt lent a Ti blogotokról :)

Ha kérdésetek van, a Formspringen, vagy a Facebookon is (http://www.facebook.hu/sminkcsatorna) megkereshettek vele bármikor.

Puszi Nektek,
Darla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése