2012. február 1., szerda

Glam Rock komplett party smink

Sziasztok,
Készen álltok, hogy igazi Glam Chic-ké váljatok? :)

Dorina kérte tőlem ezt a sminket a Facebook oldalamon (www.facebook.com/sminkcsatorna)
és azonnal el is készítettem mert emlékeztem hogy a Nyereményjátékos videó kommentjei között is többen kértetek hasonlót :)

Ebben a videóban is követem azt az ötletet miszerint mutatok egy egyszerűbb verziót, majd ugyanabban a videóban teljesen végigviszem. A vidi egyebként rekordhosszú, majdnem 2O perc ezúttal, mivel nagyon részletesen próbálom elmagyarázni az összes lépést ahogy tőlem megszokhattátok, és ezúttal teljes arcsminkket is bemutatom, alapozással, kontúrozással, a száj kifestésével együtt).
Próbálom majd az időt lejjebb szorítani, ígérem! Valahol úgy érzem azonban hogy a A Sminkcsatorna a legrészletesebben magyarázó-mutogató csatorna, és ezért is szeretitek, de írjatok ha bármilyen javaslatotok van, tudjátok, mindig szívesen veszem őket! :)

Akkor jöjjön a vidi, és utána a szokásos terméklista! Írjátok meg legközelebb milyen vad sminket látnátok ebben a szériában, akár a Youtubon akár Formspringen!


Terméklista:

Szemek:
- Szemöldök: MAC Spiked szemöldökceruzával nagyon enyhén átmentem rajta, majd a Sephora palettámból a matt sötétbarnát és feketét összekeverve ferde végű ecsettel sötétre színeztem a szemöldököm,
- MAC Blacktrack fluidline azaz zselés tus, Oriflame szintetikus lapos ecsettel (ehhez a lookhoz mindenkepp szintetikus ecset a legjobb, arra "tapad" a legjobban a zselés tus és általában a krémes sminkanyagok),
a széleket ferde végű ecsettel igazítottam ki, belső szemzúgnál kihúztam a szemem MAC fekete szemhéjtussal is, és alul is kihúztam zselés tussal (a vízvonalon is).
- Sephora palettából matt, de csillámokat tartalmazó fekete szemhéjpúderrel fixáltam a zselés tus alapot
- Costal Scents GO palettájából (Moscow) egy rozsdás-pirosas enyhén csillogós színnel és 217-es satírecsettel a macskaszem felső vonalát elsatíroztam ezzel a színnel, majd
- Kiemelő highlighter színnek a Sephorától fehér csillogós szemhéjpúderrel emeltem ki a szemöldök alatt, és egy ecsettel elmostam a határt a fehér és a pirosas festék között.
- A szempillát kifestettem enyhén csak a kedvenc szempillaspirálommal hogy a műszempilla majd jól tapadjon rá.
- Műszempillát ragasztottam fel DUO szempillaragasztóval (gumis állagú). Ezt a következő videómban láthatjátok!

Arc:
- A szemeim alatt a Catrice korrektorpalettájából a rózsaszines színnel kizárólag a karikás sötét részt kikorrektoroztam a pufiecsetemmel (Costal Scents 25O, vagy MAC 217)
- BB krém a "17". márkából (Angliában a Boots-ban megkaphatjátok) Light színben, Louise Young alapozóecsettel
- Bourjois Eclat Mineral púderrel a T-vonalamat finoman lefixáltam a púderecsetemmel (MAC), az arcomon a szárazabb-normál részekre nem tettem
- Kontúroztam a Too Faced duoból a világos barna kontúrszín segitségével (Karácsonyi limitált kollekció volt 2O11-ben), a MAC 1O9-es zseniális ecsetével, ami az új kedvencem kontúrozáshoz,
- Pirosítót az előbb említett palettából használtam és jól eldolgoztam a kontúrral, highlightot az arcra most nem vittem fel mert a szem amúgy is erős,

Száj:
- Kikontúroztam és teljesen kitöltöttem a krémes szájceruzámmal a NO.7.-től Nude színben amit Lisa Eldridge angol make up artist talált ki, ez nagyon tartóssá teszi a rúzst amit felvisztek rá,
- L'Oreal Paris Studio Secret Glass Shine 45O-es színben egy kis fejű ecsettel vittem fel.

Várom a kérdéseiteket tehát mégegyszer itt, a youtube-on vagy a Formspringen is,
és várlak Titeket a facebook oldalamon is, ami a Sminkcsatorna néven megtalálható! :))


Köszönöm szépen hogy megnéztétek a videómat és folyamatos inspirációt kapok Tőletek,
Darla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése