2012. február 10., péntek

Mondj nemet a nők és gyermekek elleni erőszakos viselkedésre!

Sziasztok,


a blogom megújulóban van, és ebbe az is beletartozik, hogy mostantól hónapról-hónapra egy-egy komolyabb témát is érinteni fogok.
Választásom februárra a nők és gyerekek elleni erőszakos viselkedés lett, egy véletlen folyamán.
Én saját magam fizikai erőszak áldozata sosem voltam szerencsére, viszont én is abba a nagy százalékba tartozom, aki élete folyamán el kellett szenvedjen egyfajta lelki terrort, megaláztatást amely a kutatások szerint is ugyanolyan erőszaknak számít, és ugyanolyan következményei lehetnek, mint a fizikai bántalmazásoké.
Az én esetemben hálistennek "csak" féltékeny ex kirohanásairól volt szó illetve a kapcsolatunk 3 éve alatti folyamatos csiki-csukiról, a "te nem érdemelsz meg engem"-ről, az "örülj neki hogy megtűrlek-ről" majd a szakítás után az, ahogy mániákusan követ mindenhová, bejön a munkahelyemre biztonságissal kell kidobatnom, nem adja fel, majd küldözgeti az "öngyilkos akartam lenni miattad te büdös k...va" és társai sms-eket bizonyítván, hogy én bizony mekkora egy hulladék volnék. Természetesen ma már nevetek ezen, de akkor bizony megéltem jópár napot valódi félelemben és szorongásban ettől az embertől, és sokáig nem voltam benne biztos hogy tényleg leszállt rólam..

Jelen írásom alapját azonban nem ezek a fiatalabb kori élményeim szolgáltatják, hanem az, amit két napja fedeztem fel az interneten, a facebookot böngészve.
Teljesen véletlenül kattingatva egy ismerősöm idővonalán találtam egy felháborodott bejegyzést, ami egy relatíve új Facebook oldalról szólt. Ez az oldal az "Odio a las mujeres", azaz "Gyűlölöm a nőket" címen futott.
Az oldalt már törölték, de a neten megtaláltam ebben a cikkben egy fotót az egykori kinézetéről (spanyolosoknak egy kis cikk http://www.lapatilla.com/site/2012/02/10/la-pagina-de-facebook-que-nunca-debio-existir-fotos/):
Igen, egy szétvert fejű nőt ábrázoló profil fotóval látta el a tisztelt készítő az oldalt.
Itt már azonnal kiakadt a jelzőkém. Tudnotok kell, hogy picike korom óta elviselhetetlen számomra az IGAZSÁGTALANSÁG érzése. Én azt vagyok képtelen tolerálni amikor embereket igazságtalanul meghurcolnak, meghazuttolnak, bántanak. Ezért, és nőiességembe vetett hitem miatt is lépnem kellett.

Tudnotok kell, hogy minden Facebook user es oldal es minden jelenthető. Ezt általában a bal oldalon, picit legörgetve találjátok meg mint opció, és "Oldal jelentése" vagy "report ..." néven fut.
Ezután válaszolni kell egy kérdésre a legördülő menüből, arra kíváncsiak, hogy miért jelentjük az oldalt vagy személyt.
Ebben az esetben természetesen a faji-nemi megkülönböztetés miatt jelentettem.
Bevallom, annyira felidegesítettem magam, hogy a sírás szélén álltam. Akkor hirtelen meghallottam, hogy a bekapcsolt tévében is erről van szó: a mexikói hiradóban!!! azonnal reagáltak erre az oldalra.
Az oldal ráadásul pillanatok alatt tobb, mint 4OOO követőt!!!! szerzett. Tulajdonosa szinte tízpercenként posztolta a "hater" azaz utálkozó, gyűlölködő bejegyzéseket. FIGYELEM, ha nem bírod az ilyesmit vagy nem vagy 18, most ugorj át a következő bekezdésre. Tényleg durva dolgok jönnek. Köszi.
Emlékezetem szerint ilyesmiket:
" A nők csak arra valóak, hogy minél több férfit, és minél kevesebb nőt szüljenek keservek közepette"
" Hát nem nevetségesek a nők amikor azért könyörögnek, hogy mi, erős árja férfiak hagyjuk meg az életüket? Persze, nem bírják amikor megerőszakoljuk őket és hagyjuk őket belefulladni a saját ........."
" minden nőnek meg kellene döglenie... nélkülünk, férfiak nélkül egy önálló lépésre sem képesek"
"az összes dagadt nőnek meg kellene halnia"



stb stb stb.

 Döbbenetes. És tudjátok meg, hogy RENGETEG ilyen ember van. Nem azt mondom hogy mindenki, sem, hogy minden férfi. Sok erőszakos nő is van ebben a mai világban.
Arra kérlek benneteket, ha ismertek olyan lányt, nőt vagy gyereket akit otthon, vagy bárhol terrorizálnak, bántanak, akár fizikailag, akár lelkileg, próbáljátok meg az illető tudtára adni hogy ami vele történik, az NEM normális!! 
AKIT SOKAT ÜTNEK, ALÁZNAK, AZ ELŐBB UTÓBB AZT HISZI HOGY Ő A HIBÁS, VAGY HOGY EZ A NORMÁLIS!!!!!!!!!! 
Soha nem fogja belátni hogy ami történik az a bántalmazó hibája, főként nem, ha így nő fel, vagy a dolog sok-sok éven át tart!! Ez pszichológiailag ismert jelenség. Ez az oka annak is, ami a megerőszakolt nőket, egyszeri áldozatokat eltántorítja attól, hogy a rendőrséghez forduljanak!

MONDJATOK NEMET A NŐK ELLENI ERŐSZAKRA! Mindig van megoldás! Mindig van hová menni! 


Amennyiben segitségre van szüksége ismerősödnek vagy akár Neked, kérlek hogy irj akár NEKEM IS!!
Nagyon szivesen levelezek veled akár ANONIM IS!


Minden élet számít. Ne hagyjuk, hogy nők nyomorban, szégyenben éljék le az egész életüket!
Ne hagyjuk hogy ilyen gyűlölködő oldalak létezhessenek!
Ne engedjük meg a pedofilok létezését!

Ha fiatal vagy NE POSZTOLJ MAGADRÓL SEHOL PROVOKATÍV KÉPEKET A NETEN!
Majdnem 1OO% hogy az imádott srácod helyett egy pedofil fog rajta kereskedni! 
Beszéljétek le barátnőitöket a hasonló akciókról. Alkalmazzatok megbízható jelszavakat a netes oldalaitokon.

Segítsetek sulis társaitoknak amennyiben őt bántanák, szekálnák! Ez a "bullying" néven ismert világjelenség sok fiatal gyereknél öngyilkossághoz is vezetett már! VAN MEGOLDÁS! Ha TÉGED IS BÁNTANAK, ne szégyelj segítséget kérni!!!

Fordulj
- a Tanáraidhoz!
- a legjobb barátnődhöz, vagy egy 
- családtaghoz -nőhöz-, szomszédnénihez akiben megbízol!
Ne tántorítson el ha nem hisznek neked!!


Hivatalos szervezetek Magyarországon akikhez fordulhattok:
- NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen) Egyesület
Bántalmazott nők és gyerekek segélyvonala: 06-80-505-101 (este 6 és 10 között)
Biztonsági információk külföldi munkát kereső fiatal nőknek: 06-80-630-125 (kedden és csütörtökön délután 2 és 6 között)
Postacím: 1447 Budapest, Pf. 502.
E-mail: info@nane.hu ** Internet: www.nane.hu

Segélyvonal bántalmazott nőknek és gyerekeknek

Ingyenes segélyvonal: 06-80-505-101

Minden este (szerda szünnap) 18 és 22 óra között


- Rendőrség: 1O7

Vigyázzatok magatokra!

Ui: célom nem az ijesztgetés. Nem az ok nélküli paranoia kialakulása bennetek. Viszont sokan vannak az országban, a világban akiknek ez a valóságuk. Akik elfogadták, hogy erőszakban élnek. Akik pofonnal fekszenek le, és véraláfutásokkal kelnek, majd az egész kezdődik előlről.

Darla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése