2012. február 1., szerda

Egzotikus arabos smink nem csak hastáncosoknak!

Sziasztok, 

Hogyan lehet egy sminket 3 lépésben valami igazi egzotikussá, de mégis még mindig egyszerű és hordható sminkké átalakítani? 
Tartsatok velem, azonnal megmutatom! :) 

A legújabb videómban egy korábbi ötletet vittem tovább, ha emlékeztek még a (1) Jaffa sminkre, ez egy könnyű narancsos-arany tavaszi-nyári smink volt. Ezt a Jaffa sminket ősszel a trendnek megfelelően továbbvittem és egy (2) narancsos-lila metálos fényű sminkké alakítottam át őszre. Most még tovább merészkedem, és ezt a nari-lilás sminket igazán alkalmivá, (3) egzotikusan arabossá teszem. Így a három videó megnézése után megláthatjátok, mennyire egyszerű néhány gyors lépés által egy egyszerű sima sminket egy szintén nem szörnyen bonyolult, de meglehetősen érdekes, színes, egzotikus sminkké átalakítani :) Akkor először jöjjön a három smink, a harmadik, tehát a legújabb verzió után olvashatjátok a Terméklistát :)

Sok sikert!

1. A Jaffa smink



2. Az őszi nari-lila smink (hétköznapra és alkalomra is okés!)



 3. Egzotikus arabos smink (figyelj, a videóablak után jön a termékek listája)

  

Az alapot tehát az 1-es és 2-es videók szerint készítsd el, tehát készíts egy narancs sminket ami a külső széleken és mélyítővonalon egy szép, lehetőleg metálos fényű lila színbe satírozódjon. 
Innen a következő lépéseket tettem:

Szemek: 
- A szemeim külső sarkát MAC Carbon színnel sötétítettem 217-es ecset segítségével 
- 2O9-es ecsettel és MAC Fluidline-nal Siahi sötétzöld színű zselés tussal (limitált volt Mickey Contractor kollekcióbol, 2O11-ből) vékonyan kihúzom felül a szemem és a végén kis flikket is rajzolok (tehát szárnyacskát:) 
Ha akarod, a vonal lehet sokkal vastagabb is, ezt Rád bízom :) Alul is kihúzzuk vele a szemet de csak ami rajta maradt az ecseten. Vigyázat, a zselés tus gyorsan szárad. 
- Alsó szempillasort a fekete szemhéjpúderrel tovább sötétítettem, vízvonalra is felvittem (ezt lehet szemceruzával is, vagy a zselés tussal is) 
- Szempillát kipöndörítettem és kifestettem LOreal Telescopic-kal. 
A videónál vegyétek figyelembe, hogy éppen szempillaváltáson mentem keresztül :) és a pilláim nagyon rövidek voltak. 

Arc: 
- Az arccsontomat a MAC metálos szemhéjpúderével emelem ki narancssárga színben, ez egyszerre pírként, és a fényessége miatt highlighterként is szolgált! :) 

Száj: 
- A számra a Clinique Almost Lipstic "Black Honey" színét vittem fel kontúr nélkül, 1 rétegben (több rétegben ez a szájfény-rúzs sötétebb sokkal, mint amit a videóban láthattok)

Remélem tetszett Nektek ez a széria, ha igen, mondjátok el milyen sminkkel látnátok legközelebb szívesen egy hasonló sorozatot! :)

Köszönöm szépen hogy megnéztétek a videóimat, és hamarosan találkozunk,
Szeretettel, Darla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése