2010. november 3., szerda

Pin-up jellegű csajos macskaszem :)

Sziasztok Csajok,

Ez egy szupi pin-up jellegű smink (NEM 100% stilushű, de erre hajaz), Zsu kérésére cicaszemet is készítünk :) Egyszerű fekete szemhéjpúdert használtam ami biztosan mindenki rendelkezésére áll.



A használt termékek listája:

Szemhéj lealapozása: MAC Paintpot Rubinesque szín
Szemhéj: én ezúttal a Coastal Scents 78 színű palettáját használtam,
- az egész szemhéjra egy borszin-közeli enyhen csillogó barnát tettem a szokásos 239-es ecsettel a MAC-tol, illetve
- a mélyítővonalba egy középbarna végig az íven, és nem túl erősen a 217-es ecsettel.
Ezzel a két lépéssel nem célunk sok szint felvinni, inkább dimenziót fogunk adni a szemünknek vele. 
Szemöldökünk alá kevés bőrünknél kicsit világosabb, de nem feltűnő highlightert viszünk fel.

A tusvonal meghúzásara egy egyszerű, koromfekete szemhéjpúdert választottam, ezt egy ferde végű rugalmasabb ecsettel (ez a Sephoratol van), viszem fel. A drámaibb hatás érdekében az ecsetet benedvesítve határozottabb vonalat érhetünk el.

Utolsó lépésként L`oreal Telescopic Carbon Black szempillaspirált használunk pillagöndörítés után.


Remélem tetszik majd a végeredmény, sok sikert, és találkozunk a következő videóban! :)
Darla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése