2011. július 30., szombat

Szépségtipp: Nyári sminkbűnök - Hűvösre vele!

Sziasztok,


Nemrég egy igazán kellemetlen bűncselekményt követtem el:

a kocsiban hagytam az egyik legkedvesebb rúzsomat.. nem volt szándékos elkövetés hiszen Ő döntött úgy hogy kiesik a táskámból észrevétlenül,  így engem végül felmentettek, viszont szegény rúzsom azóta is büntet cserbenhagyás miatt..
Természetesen ketté is tört ahogy a nagykönyvben meg van írva, mindez ahogy hirtelen ugye kinyitottam, szinte letoccsant a termék a tartókájából, végül úgy, ahogy visszamentettem az aplikátorba és gyorsan fellifteztem. A lakásba belépve azonnal a nagymamámtól tanult jól bevált trükkhöz folyamodtam:

"HŰTŐSZEKRÉNY!" - kiáltottam, majd felszakítottam a frigóajtót.
Amit előtte csináltam, egy kis darab tiszta sütő (zsír) papírra kiszedtem a rúzst az applikátorból, egy gyufával kicsikét újra megolvasztottam a határvonalakat, finoman összetapasztottam a törést és egy icipicit hengergető mozdulatokkal ismét szabályos rúdformára formáztam, így lett a rúzsomból a pisai Ferde-torony helyett ismét sminktermék..

Kevesebb, mint fél óra is elegendő a hűtőben a vészhelyzet lefújásához. Természetesen a rúzs alakja már sosem lesz száz százalékig a régi, viszont újra egyben van, és nyugodtan fogom tudni használni.

Ha nagyon kikészülne a rúzs, természetesen átkotorhatjuk egy kis patikás-sminkes tégelybe és onnantól kezdve rúzsecsettel gond nélkül használhatjuk!
Ráadásul ha MAC rúzsról van szó, így a rúzs konténerét-applikátorát visszavihetjük a Back to MAC program keretében (mint ahogy rengeteg üres szemhéjfestékes műanyag üres tartóját, púderkompaktokat satöbbi) merthogy ha hat üres tartót visszaviszünk, a MAC környezettudatosságunkért cserébe megajándékoz bennünket egy új ajakrúzzsal vagy szájfénnyel (ez van hogy változik, bizonyos országokban ajakrúzs az egyetlen opció azonban bármi is az, örülünk neki nem? :)

Mit "Hűtőzhetünk meg" nyár idején?
- Szemcerkákat, szájceruzákat:  ha csak nem rendes krémes szemcerkáról beszélünk aminek az a dolga hogy krémes legyen, vagy ha egyszerűen túlolvadt bármelyik ceruzánk, a hűtő a válasz! 1O-15 perc elég lesz neki.

- Porpúdert: nagyszerű felüdítő érzés magunkra hinteni egy keveset belőle, legyen akár sima por-, vagy átlátszó fixáló púder!!

- Arckrémet, szemkrémet, folyékony korrektort: ha ezeket egy kis időre a hűtőbe tesszük (a nagyim mindig a hűtőben tárolja a krémeit a mai napig!!) elég 15 perc és egyszerűen hihetetlenül kellemes lesz a meleg napokon ez a hűvös hidratáló érzés!!! A krémeknek még jót is tesz a hűtőzés, ha tartósan ott tartjuk őket, tovább is elállnak!
Ugyanakkor rúzs alakú korrektort nem tennék hűtőbe mert nagyon nehezen kenhető lesz, viszont ha eltörik, hasonlóan a sima rúzsokhoz, megfixálhatjuk őket :)

- Kis spray-szerű üvegben ásványvizet, vagy Evian arcfrissitő sprayt: bármelyik pillanatban kellemes a negyven fokban egy ásványi arcpermet amely nemcsak felfrissíti az arcot-sminket, de az ásványok által táplálja is azt!

- Uborkaszeletet, elhasznált teásfiltert: akár hiszitek akár nem, a leghatásosabb cuccok a karikás (kisírt, leégett stb) szemhéj lenyugtatására!!! És a tetejébe hogy még finom hűsek is!....... :)


Élvezzétek ki a nyár minden percét, és figyeljetek a napvédőkrém használatára mert a legutolsó amit szeretnétek hűvüsre tenni az a saját bőrötök :)))

Ha bármi kérdésetek van írjatok bátran a Formspringen, Youtubon, vagy akár a Facebookon!

Pusszantás,
Darla


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése