2011. július 10., vasárnap

Ajánló: A vízálló szempillaspirálokról ...

Sziasztok Csajszik!


Nyárra, és sírós eseményekre elengedhetetlen hogy vízálló szempillaspirált használjunk.
Igaz, nem elég hogy a termékük vízálló legyen, az egész napos strapát, szemdörzsölgetést, és napfényt (igen!) is ki kell bírja.
Léteznek olyan vízálló szempillaspirálok ugyanis, amelyek később darabokban jön le a szempillánkról a hő vagy sós víz és a formula kölcsönhatásaként, de használtam már olyat is, ami ugyan bírta tényleg a vizet viszont ha megvakarásztam a szemem környékét véletlenül, sajna elkenődött.

A videóimban általában a LOreal Telescopic Carbon black-jét használom (NEM vízálló!), bár mostanában láthattátok hogy többfélét is tesztelgetek,  na de erről egy köv posztban, mert a hétköznapokra én nem használok vízálló pirált :)

Kevesen beszélnek a vízálló termékek "hátrányos" tulajdonságairól, ezért én a hosszú évek tapasztalatai alapján megosztom Veletek hogy:

- Rendszeres használat mellett a szempillák hullani kezdhetnek, ha nem a formula miatt, akkor azért, mert nem jó lemosót használunk, és a sok dörzsölés miatt a kis szálak feladják
- Ha helytelenül használjuk őket a pilláink előbb-utóbb töredezni fognak, lerövidülnek (ez főleg akkor történik ha hosszabb perióduson keresztül nem jól mossuk le a szempilláról a festéket, ha a festékkel a szempilláinkon alszunk, ha túl sokat kenünk fel állandóan),
- Érzékenyebb szeműeknek hamarabb okozhat irritációt (nekem is érzékenyek a szemeim, lévén kontaktlencsés vagyok).

Mit tehetünk?
1. Mindig mossuk le a sminket lefekvés előtt! Ezt azt hiszem nem kell magyarázni, de a vízálló szempillaspirál mivel jön le? Keressünk OLAJOS lemosót, ez az egyetlen ami rendesen leszedi a festéket a pilláinkról.
Se krémmel, se sminklemosó kendővel nem fog teljesen lejönni.

Ajánlatom: A Balea olajos kétfázisú szemsmink lemosója


Erről a termékről csak jót hallottam, és bár személyesen nem próbáltam bátran ajánlom hiszen nagyon jó árban van, elérhető mindenki számára, egyet kérek, rázzátok össze rendesen használat előtt hogy az olaj és a másik komponens jól összekeveredjen, ezután vattakoronggal "csippantsuk össze" vele a szempillákat és gyengéden húzzúk végig a terméket a pilláinkon néhányszor vigyázva, hogy ne rángassuk, ne erőltessük a dolgot, csak szépen finoman :))







Most hogy kellően rámelegedtünk a témára, íme a három vízálló szempillaspirál amelyek nekem személy szerint beváltak az utóbbi kb 2 évben mióta Mexikóban élek.
1. L'oreal Telescopic Waterproof mascara

Ezt a szempillaspriált úgy másfél éve használom "vízálló alkalmakra". Hordtam tengerparton, magas páratartalomnál, fürődtem vele tengerben, a tartóssága kb. 90% VISZONT az előnye hogy nem keményíti a szempillát, a megszokott "Telescopic" formulát és hatást hozza, azaz a szempillák szép, teljesen különállóak és RUGALMASAK maradnak, nem nehezednek el. Emiatt a tulajdonsága miatt kerül nálam Top 3-ba, ezt a természetes de tartós hatást még más szempillaspirállal nem tudtam elérni, ezért az mióta ez megvan, ezt vásároltam újra 1x, és ennél is maradtam.




2. MAC Splashproof mascara:

Ez volt a legelső waterproof szempillaspirálom, és nem csalódtam benne sosem, nagyjából azt hozza amit elvársz tőle, tehát vízálló és emlékeim szerint nem volt vele elmosódós gondom az idők folyamán. Igazából semmi különös, nekem az illata sosem tetszett (de egy MAC szempillaspirálé sem), és a csomagolása kimondottan "occsó" hatást kelt, de ez a tartalmon mit sem változtat, remek pirál, és kész!






3. Maybelline Define-a-Lash

Ezt a terméket is már itt Mehikóban lőttem főleg mert elég jó árban találtam rá a közértben, nem tudom otthon lehet-e még kapni stb. de ha igen, érdemes kipróbálni hátha Nektek is beválik, valójában nem használom sokat, de ennek az az oka hogy alig használok vízálló terméket a szempilláimra.
Egész nap tart, hasonlóan a Telescopichoz szépen szétválasztja a pillákat, és szépen tartja a szempillagöndörítő hatását.
Ezt a szempillaspirált kimondottan tengerben-vízben nem használtam, de párás-izzadós forró napokon emlékszem, jól szerepelt.


Na szóval akkor sok sikert, és írjátok meg Nektek mely vízálló termékek váltak be, ha kérdésetek van elértek a Youtubon, és már a Formspringen és a Twitteren is :)

Puszillak titeket,
Darla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése