2012. január 30., hétfő

Szívmelengető áfonya-arany smink télre

Sziasztok Csajok,

ez a smink számomra nagyon "szívmelengető" színekből olyan meleg, családias-barátias hangulatot idéz, hogy végül innen kapta a nevét is. Színeinél fogva csodálatos minden szemszínhez, és leginkább a hűvös téli napokra, randikra ajánlom Nektek szeretettel! :) 
A terméklistát ezúttal is itt olvashatjátok, a videós ablak után. Írjatok nekem a formspring.me/sminkcsatorna vagy a youtube csatornám levelesládájába, 2O12-ben is nagyon várom a kérdéseiteket, leveleiteket. Bármilyen szépségápolási vagy akár személyes jellegű kérdésre-kérésre szívesen válaszolok :)
Terméklista:
- Szemhéjalapozó (Urban Decay)
- Szemhéjpúderek: MAC-től az Amber Lights és Cranberry MAC 239-es ecsettel, 217-es és 224-es satírozáshoz
- 219-es ecsettel Mystery a mélyítővonalba és az alsó szempillasorba,
- Szemcerka: Stila Smudge Stick sötétbarna majd ceruzaecsettel vagy ecset élével elmossuk kifelé és felfelé, és az alsó vízvonalra is,
- MAC Gorgeous Gold szemhéjpúdert vittem fel a szem belső zugába 
- Szempillakipöndörítő - Revlon
- Szempillaspirál - Maybelline (nagyon nem érdekes mert pont teljes "szempillaváltáson" mentem át, vagyis úgy döntött a szempillám hogy egységesen megújul haha) 
- Ajakkontúr: AVON Ultra Luxury szájceruza Mauve színben, az egész számat befedtem fele
- Szájfény: Lancome 11O-es színben, ujjal oszlattam el a lágyabb hatás miatt, mert ez egy erőteljes málnaszín.
- Kontúr az arcomra: Stila Natural eyes palettámból egy közepes lágy barna színnel teszem lágyabbá az arcomat egy ferde MAC kontúrecsetemmel (no. 168)
- Highlight az arcra: 227-es ecsettel Stila Kitten színét vittem fel, ami szemhéjpúder szintén, de csodálatos kiemelőszín az egész arcra.




Puszillak Titeket és köszönöm hogy megnéztétek a videomat :)
Darla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése