2010. augusztus 2., hétfő

Arcápolás - Kedvenc termékeim

Szerbusztok,


posztolok itten egy szuperjó listát a termékekről amelyeket megemlítettem a videóban.
Érdekelne hogy nálatok ezek mennyire váltak be, vagy Ti milyen cuccokat használtok! :)



Terméklista és leírás:
1. Arctisztító kendők: Neutrogena Makeup Remover Cleansing, kék csomagolású
normál-nem érzékeny bőrre,
- esetleg Nivea Visage arctisztító kendő (nekem rózsaszínű van érzékeny bőrre, de létezik kék csomagolásban ez normál bőrre van)
- csak végső esetben arcra, egyébként smink korrigálására, vagy bőrünk felfrissítésére megfelelő

Arclemosás mindezek után:
2. Arclemosó gél Vichy Normaderm
3. Alkalmanként VN tonik,
4. VN hidratáló krém.

Ezek a termékek a bőrt egyenletessé teszik, eltüntetik hosszútávra a nagyméretű pórusokat,
összességében a legeslegjobb ha vegyes-zsíros bőrtípusod van, pattanásos, érzékeny a bőröd,
ezek a termékek nagyon kímélőek, és akkor ajánlom Nektek, ha szeretnétek a bőrproblémáitok nagyon nagy részének búcsút inteni. A három lépéses programot ha nem tudjátok megvenni egyben nem baj, először ajánlom az arclemosó gélt napi használatra -reggel és este-, és a következő fizuból, zsebpénzből ajánlom a krémet megvenni, szerintem a tonik kihagyható, bár szintén nagyon hatásos.

Fontos, hogy a Vichy Normadermnek évente többször van promóciója és lehet őket együtt kapni olcsóbban, ilyenkor ajándék terméket is szoktak hozzácsomagolni vagy neszeszert,
vagy egy-egy része a családnak olcsóbb, én igy vettem a Westend 1. emeleti patikájában 2x is ha jól emlékszem 2300-500 körül az arclemosót, amit viszont minimum 3-4 hónapra elég, nagyon kevés is elegendő belőle/nap.

5) Clinique Moisture Surge: ez egy nagyon könnyű gél-krém, fantasztikus tikkadó bőrünkre, nevéből is jön hogy borzasztóan nagy mértékben hidratál, egy igazi túlélőkrém bármilyen bőrtípusra.
Nekem sminkelés előtt nagyon bevált. Árát tekintve bizony drágának mondanám, de úgy fél évre elegendő mert ebből is kevés kell.



6) MAC Studio Fix Lotion: ez egy könnyű lotion, nem zsírosít és kicsit mattit is.
Én valamiért leggyakrabban éjszakára használom kb 5 pici pötty kell belőle az egész arcra.
Árát nézve a MAC krémek olcsóbbak mint a különböző Douglas-es top márkák, és igen jók!
Elvileg éjszakára nem is kéne krémet használni mert az arcunk amúgy is zsírosodik alvás közben,
de nekem bevált.
Reggel úgyis arcot mosok mielőtt sminkelek! Ez mindig nagyon fontos.

7) Bőrradir: Bodyshop Vitamin C Micro Refiner: nagyon-nagyon apró radírozószemcséket tartalmaz, látványosan 'világosítja' a bőrt lévén nagyon alapos munkát végez. Heti egy radírozás egyébként bármely bőrradírral bőven elegendő.
Tipp: sosem zuhany alatt !!! A bőr és a pórusok túlzottan felpuhulnak a gőz alatt és így több kárt okozunk mint hasznot. Legjobb egy este sminklemosás-gél után a vizes arcbőrön végigmasszírozni.
Én egyébként régebben az Avontól használtam néhány bőrradírt és nekem azok is beváltak.
A nagyobb szemcséjűeket én egyáltalán nem ajánlom arcra.


8) Pattanások helyi kezelésére ajánlom a Clinique Anti-blemishing Solutions. Leginkább éjszakára tegyetek fel egy nagyon minimális mennyiségű gélt, másnapra halványodni fog a pirosság, és picit összehúzza a pattanást.
Vészhelyzet esetén smink alá is lehet feltenni, de én személyszerint eleve nem javaslom a sminket olyan pattanáson amit előtte nyomkodtunk, sebes stb. mert csak sokkal rosszabb lesz és telemegy baktériummal.

Ah, és mégvalami: sminkelni csak tiszta kézzel. Pl erre jók a Johnson babatörlő kendők, jól jön ha van egy csomag a sminkasztalotokon.

Remélem segit ez a kis összefoglaló, és várlak Titeket szeretettel legközelebb is! :)


Ezzel zárom a mai pikniket,
Darla

1 megjegyzés:

  1. Szia!Tudnál nekem hasonló képet mutatni ahogy itt kinézett a körmöd a videóban? Nagyon megtetszett!

    VálaszTörlés